Nieuwsbrief:

KTM  690 ENDURO R - 2021

10986 Km
Oranje
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dikke 75 pk sterke 1 cilinder KTM Enduro

Dankzij een lichtgewicht chassis, de nieuwste elektronica, een WP vering en de vertrouwde 690 LC4-motor ben je verzekerd van krachtige Off-Road prestaties op de meest uitdagende terreinen.

Helemaal vol met acc.

# Bagagerek 

# Valbeugels

# LED Koplamp 

# Stuurverhogers 

# Gereedschaptas 

# Handkappen ( alu )

# Carter beschermer 

# Bib mousse binnenbanden

# Rade Garage 6 ltr. benz. tank 

# Rade Garage uitwasbaar luchtfilter 


*Twee rijmodi (Street en Off-Road mode)

* Traction Control

* Quickshifter+

*Off-Road ABS

* Electrische start 

Met deze KTM ben je verzekerd van fun....

Ideale bike voor o.a. de TET routes 

Originele delen aanwezig 

Incl. grote beurt 

Staat er helemaal klaar voor !!!

Aanvullende Informatie:
Fabrikant    :    KTM
Bouwjaar    :    2021
Cilinderinhoud    693cc  1 cil. 4-takt
Kilometerstand    11.000
Kleur    Oranje
Afleverkosten/Kenteken    250.--
 
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Quick-shifter, Valbescherming , Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion