Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
14631 Km
ORANJE
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 790 Adventure uit 2019 met slechts 14631km. Tevens geschikt voor A2 rijbewijs rijders.

Eerste eigenaar motorfiets waar we hem nieuw aan afleverde. Gehele onderhoud historie aantoonbaar, incl. 15d km beurt reeds uitgevoerd. Staat op zgan banden.

Zeer compleet uitgerust met originele KTM Powerparts accessoires:
- Akrapovic uitlaat
- Quickshifter Plus
- KTM valbobbins voor en achter
- KTM Rally voetsteunen met inserts
- KTM handvat verwarming
- Touratech bij KTM top en zijkoffers plus kofferdragers
- Kofferset gelijksluitend met contact sleutel
- Topkoffer voorzien van ruggesteuntje
- KTM koplamp bescherm lens
- KTM middenbok

Als u op zoek bent naar een high-end motorfiets die licht en compact is, een die gereden kan worden als een echte Adventure en niet stopt voor een onverharde pad, dan hoeft u nergens anders naar te kijken dan naar de langverwachte KTM 790 Adventure.

Deze sportieve reismotor heeft echte off road genen: 799cc, 2 cilinder parallel twin, 70kw vermogen, 189kg gewicht, 850mm rijhoogte, CO2 emissie: 98gr/km, Brandstof verbruik 4.2L/100km.

Motorfiets komt helemaal compleet zoals nieuw afgeleverd: Dubbele sleutels, Sleutelkaart, Aflevermap met boeken.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion