Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2018

€ 6.549,- € 7.350,-
43228 Km
Zwart/grijs
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super leuke KTM Duke 790 uit 2018.
Slechts 43228km gelopen. Laatste onderhoud was bij 43186km.
Mooie uitlaat, originele aanwezig indien gewenst.
Verlaagd zadel KTM powerparts, originele aanwezig indein gewenst.

Banden zijn nog super goed, heeft wel wat plekjes, van in de regen rijden , zoals de waterpomp die niet meer helemaal zwart is. Verder een eerlijke en nette motor. Is van een jonge dame geweest die overgestapt is naar iets meer toer model.
DEZE MOTOR KAN OOK GESCHIKT ZIJN VOOR A2 RIJBEWIJS< (hij kan terug gezet worden op 35kw, omdat deze maximaal 70kw heeft vanuit de fabriek. Nieuwere versies en R versies hebben standaard net meer 70kw en kunnen dus niet op 35kw terug gezet worden.. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden))
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion