Nieuwsbrief:

KTM  950 SUPERMOTO - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Zwart/Oranje
Vermogen:
25 kW
Teller:
26.550 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
ktm - 950-supermoto
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ktm 950 sm slechts 26550km en voorzien van topkoffer!
Verder geheel originele staat.

Bouwjaar 2008

kortom deze KTM is READY TO RACE.
Neem nu contact op!

Prijs €4490.- incl 1 maand gratis verzekering.

Inruil Geen probleem.
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion