Nieuwsbrief:

KYMCO  AK 550 - 2018

Garantie: Ja
5284 Km
Mat zilver
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
kymco - ak-550
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prijs
€ 7.499,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2018
Kilometerstand
5284km
kleur
mat zilver grijs
Motor
550cc 2-cilinder, geknepen naar 35KW A2 gschikt
Transmissie
Automaat
Opties/specificaties
Kymco AK 550, nette motorscooter met volledige historie aanwezig. betreft een 35KW dus geschikt voro het A2 rijbewijs.

Deze motorscooter wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, volle tank, 2 originele sleutels en 6 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion