Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  GRISO 1100 - 2006

Garantie: Ja
76948 Km
Rood
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog een nette Griso 1100 in de stoere rode kleur.

Net door ons voorzien van een set Michelin Road 6 banden.

Motorfiets is voorzien van een mooie Remus uitlaat maar ook de originele is erbij aanwezig.

Verder voorzien van valbeugels, Cilinderbeschermbeugels, windscherm,  bagagedrager, extra lampen en andere spiegels.

Verder zit er nog een rekening van bij met groot onderhoud en wat meer spullen zoals originele spiegels en een ander windscherm.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Ook inruil en of financiering is op deze motorfiets mogelijk. 

De koffie staat klaar bij het raam van Koeman motoren. 




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Bagagerek, Cardan aandrijving , dempers, andere en uitlaatsystemen, extra lampen, hendels, andere, Originele uitlaat, spiegels, andere, Sportuitlaat, Tanktas, Topkoffer, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion