Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 11 SPORT - 2002

Garantie: Ja
63736 Km
Verde
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prijs
€ 4.399,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2002
Kilometerstand
63736km
kleur
verde
Motor
1100cc 2-cilinder
Transmissie
Schakel
Opties/specificaties
Moto Guzzi V 11 Sport, nette motor.

Deze motor wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, 1 originele sleutel, volle tank en 3 maanden garantie.
  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion