Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III SPECIAL - 2020

€ 8.999,- € 9.750,-
Garantie: Ja
3142 Km
GRIJS
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2020
Garantie: TLM'S G12 Garantie

De V7-III Special is standaard
uitgerust met ABS, TCS, versnellings
indicator, toerenteller, spaakwielen,
bruin zadel en een chrome zadelbeugel.
In deze zilvergrijze kleurstelling kom
je de V7-III Special maar zelden
tegen. Deze motor heeft slechts 3.150
KM gereden en is klaar voor een
volgend avontuur. Wordt verkocht
inclusief 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion