Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT - 2022

Garantie: Ja
19026 Km
MATZWART
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2022
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze matzwarte V85TT is uitgerust met
een aantal zeer fijne accessoires,
zoals oa een middenbok,
voorvalbeugel, handvat verwarming en
een grote ruit. Ook hebben wij deze
super allroader zojuist in onze
werkplaats verwend met een verse,
grote onderhoudsbeurt inclusief
nieuwe achterband. Daar bovenop geven
wij 12 maanden garantie op deze motor
en kan je dus zorgeloos opstappen en
genieten van het volgende avontuur!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion