Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 BOBBER - 2018

Garantie: Ja
18369 Km
Grijs
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MOTO GUZZI V 9 BOBBER

Bouwjaar 2018

Km stand 18365

Zeer nette goed onderhouden motor , onderhoudshistorie aanwezig , bij ons een beurt gehad en staat dus helemaal startklaar voor het nieuwe seizoen

3 maanden garantie 

Inruil is mogelijk 
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion