Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 RR - 2019

Garantie: Ja
12229 Km
NARDO GREY / GEEL
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 RR EAS ABS van 2019 met 12.229km. Met complete onderhoud historie, tweede eigenaar. Verkeert in absolute NIEUWstaat.

Manikaal onderhouden, geheel historie bij ons gekend. Recent 12.000km gehad en nieuw Pirelli's eronder. Voorzien van keramische coating.

Voorzien van:
- RR uitvoering dus vol instelbare vering
- Zwarte onderpoten vering
- Zwart motorblok met 140pk
- Quick shifter, Tractie control
- Vier standen instelbare rijmodi
- Geavanceerde kleur samenstelling met Nardo grijs, Gele accenten
- CNC Racing koppeling cover zwart doorkijk
- CNC Racing gele drukveertje koppeling
- CNC Racing koppeling druk plaat zwart
- Augustus 2024, 12d km beurt en nieuwe Pirreli banden gemonteerd. 
- Dubbele sleutels, aflevermap, boordgereedschap set

Gespreide betaling mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion