Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  F3 RC - 2025

Prijs:
€ 24.950,- € 32.050,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
RC COLORS
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
mv-agusta - f3-rc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta F3 800 RC ABS EAS. Limited Edition, slechts 200 gemaakt. Nieuw, 3 jaar fabriek garantie.

Normale prijs is €32.050, nu voor aanbiedingsprijs van slechts €24.950. 

Voorzien van:
- Optionele MV Agusta Racing kit: Akrapovic sportuitlaat + ECU, Duo seat cover, CNC gefreesde voetsteunen
- Duo seat cover
- MV Agusta hoes
- Genummerd certificaat
- TFT dashboard met MV Ride app
- Vier standen instelbare rijmodus drive by wire
- Acht standen instelbare traction controle
- EAS quick shifter up en down
- LED day time running light
- RR - Carbon bekleding delen
- MV Agusta druppellader, dubbele sleutels en aflevermap.
- etc.

Motorfiets staat zowel technisch als optisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion