Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 - 2020

Garantie: Ja
11787 Km
ROSSO/GRIGIO
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Turismo Veloce 800 EAS ABS, Jan-2020 eerste in gebruikname. Administratieve pre-registratie 2017. Origineel Nederlandse Turismo Veloce 800 van eerste eigenaar aan wie we de motor nieuw afleverde 2020. Motorfiets heeft slechts 11.787km gelopen, recentelijk grote beurt gehad. Complete historie aantoonbaar. NIEUWSTAAT.

Deze 3 cilinder sport tourer is voorzien van:
- Origineel MV Agusta kofferset in lakkleur
- Koffers gelijksluitend met contact sleutel
- EAS Electronic Assistant Shifter (quick shifter up en down)
- 4 standen instelbare rijmodi
- 8 standen instelbare traction control
- Cruise control
- Bosch 9 plus ABS met RLM (Rearwheel Lift Mitigation)
- TFT dashboard
- Owners manual, onderhoud historie
- Dubbele sleutels
- Originele MV Agusta drupperlader met aansluiting

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion