Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 HPE SPORT ABS ASR - 2015

Garantie: Ja
26413 Km
Mat Zwart
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
piaggio - mp3-500-hpe-sport-abs-asr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Super nette en goed onderhouden Piaggio MP3 500 ABS&ASR.
- Onderhoudshistory aanwezig.
- Incl: Topcase.
- Motor word geleverd incl:12 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Euromotor uitgeroepen tot: Piaggio Single brand dealer van Nederland.


- Prijs All-in.
- U kunt al een motor leasen vanaf  € 69* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit, geheel kosteloos en geen kleine letters.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion