Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BEAR 650 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Golden Shadow
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Maak kennis met de Royal Enfield Bear 650, een motorfiets die retro charme en moderne kracht combineert. Gebaseerd op de Interceptor 650, is deze scrambler geïnspireerd door de iconische overwinning van Eddie Mulder tijdens de Big Bear Run van 1960. Met een opvallend scrambler-ontwerp, een 650 cc parallelle tweecilindermotor, en indrukwekkende bodemvrijheid van 184 mm, staat deze motor voor avontuur, stijl en kracht.

Ontdek de kracht van de Royal Enfield Bear 650

Aangedreven door de bekende 650 cc tweecilindermotor, levert de Bear 650 een robuuste 47 pk en 56,5 Nm koppel. Het innovatieve 2-1-uitlaatsysteem verhoogt de powerband, terwijl de motorfiets licht blijft dankzij de enkele uitlaatdemper. Deze eigenschappen zorgen voor ongekende prestaties en een soepele rit, zowel op straat als op ruigere paden.

Pure Scrambler-DNA: De Stijl en Kracht van de Bear 650

Met een iconisch scrambler-uiterlijk, retrobanden, een gecontoureerd zadel, en een opstaande zadelbeugel biedt de Bear 650 alles wat je zoekt in een scrambler. Verkrijgbaar in drie kleurstellingen – Petrol Green, Golden Shadow, en de Two Four Nine special edition – roept deze motorfiets de nostalgische energie van de Californische woestijn op.

De Royal Enfield Bear 650: Voor de Motorrijders die Vertrouwen.

De Bear 650 is ontworpen voor motorrijders die hun eigen weg willen vinden. De Showa vering, grotere bodemvrijheid en uitschakelbaar ABS maken deze motor perfect voor zowel off-road als stadsgebruik. Met een breed stuur en comfortabele voetsteunen biedt de Bear 650 niet alleen stijl, maar ook uitstekende rijprestaties en vertrouwen op elk terrein.

Beschikbare kleuren:

Golden Shadow ( € 9.499,-)

Petrol Green ( € 9.399,-)

Two Four Nine ( € 9.599,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Bear 650
Kleur Golden Shadow
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.199,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.499,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion