Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 650 - 2025

Nieuw
Black Chrome
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Iconische Stijl en Moderne Details van de Royal Enfield Classic 650

Met klassieke kenmerken als een druppelvormige brandstoftank en vintage ronde koplampen behoudt de Classic 650 de herkenbare charme van Royal Enfield. De moderne afwerking, zoals het vernieuwde zadel en bredere banden, geven de motor een unieke combinatie van old-school esthetiek en moderne functionaliteit.

Kracht en Controle: Het Hart van de Royal EnfieldClassic 650

Uitgerust met de veelgeprezen 648 cc parallelle Twin-motor, biedt de Classic 650 indrukwekkende acceleratie en soepele vermogensafgifte. Dankzij de rustige gasrespons en minimale vibraties is dit model ideaal voor rijders die een mix van kracht, balans en rijcomfort zoeken.

De stijlvolle Royal Enfield Classic 650 voor elke rijder

Met kleurstellingen zoals Vallam Red, Teal en Black Chrome eert de Classic 650 het erfgoed van Royal Enfield met een vernieuwde twist. Deze kleuren versterken de klassieke vormen en details van de motor, waardoor hij perfect past bij rijders die oog hebben voor stijl.

Beschikbare kleuren:

Vallum Red ( € 9.199,-)

Black Chrome ( € 9.299,-)

Teal ( € 9.099,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Classic 650
Kleur Black Chrome
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 8.999,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.299,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion