Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

ROYAL ENFIELD  GUERRILLA 450 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Playa Black, Smoke Silver en Gold Dip
Vermogen:
29 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Guerrilla 450 is gebouwd op het Sherpa 450-platform met een krachtige motor met een dynamisch chassis en veelzijdige rijmodi. Met 40 pk en 40 Nm koppel over het hele toerengebied, is de Guerrilla 450 een stevige roadster met pit.

De Guerrilla 450 straalt karakter, diepgang en rebellie uit. Hij past perfect bij de unieke missie van Royal Enfield om motorfietsen te bouwen die zich onderscheiden van de massa. Het ‘guerrilla’-aspect van Royal Enfield is duidelijk te zien in het portfolio van toonaangevende, bekroonde motorfietsen die zich verzetten tegen de heersende eentonigheid. Elk exemplaar is ontwikkeld met één doel: puur rijplezier. De Guerrilla 450 is een belangrijke nieuwe toevoeging aan de lange, rijke geschiedenis van Royal Enfield-roadsters die nog steeds de standaard zetten in veel categorieën.

Royal Enfield Guerrilla een all-roadster
De Guerrilla 450 is ontworpen voor allerlei soorten asfalt. Met zijn temperamentvolle 452 cc Sherpa-motor, afgestemd op zinderende wegprestaties, een stalen dubbelbuisframe en een dynamische rijpositie waarbij je rechtop kunt zitten of sportief licht voorover kunt leunen, omvat de Guerrilla 450 de kern van wat een roadster altijd al moest zijn.

Zijn dynamische ergonomie en pittige prestaties maken hem ongekend veelzijdig, responsief en fun om op te rijden. Of je nu voorovergebogen vol gas door de bochten scheurt, door drukke stadsstraten manoeuvreert, een ontspannen ritje maakt op een luie zondagochtend of lange afstanden aflegt in het weekend, de Guerrilla kan het allemaal en verlangt naar meer. Dit maakt hem de ultieme ‘all-roadster.’

Het motorblok
De krachtbron van de Guerrilla 450 is de geavanceerde nieuwe vloeistofgekoelde 452 cc Sherpa ééncilindermotor, ontwikkeld voor snelle roadsterprestaties. Deze krachtpatser debuteerde in de bekroonde Himalayan 450 adventure tourer en wordt sindsdien alom geprezen. Met een DOHC-configuratie en 4 kleppen levert de Guerrilla 450 een indrukwekkende 40 pk bij 8.000 tpm en 40 Nm piekvermogen bij 5.500 tpm. Meer dan 85% van het koppel is beschikbaar vanaf 3.000 tpm.

Het vloeistofgekoelde systeem heeft een geïntegreerde waterpomp, een radiator met dubbele circulatie en een interne bypass voor optimale temperatuurcontrole en topprestaties onder alle omstandigheden. De zesversnellingsbak met slip-en-assistkoppeling vergroot het comfort bij hoge snelheden en zorgt voor extra veiligheid. De Guerrilla 450 is een uitdrukking van het innovatieve karakter en technologische vernuft van Royal Enfield.

Ergonomie van de Royal Enfield Guerrilla 450
De ergonomie van de Guerrilla 450 is ontworpen om in harmonie te werken met verschillende rijstijlen. Daardoor kun je als bestuurder alles aan, van snelle ritten op open wegen tot technische manoeuvres in scherpe bochten. De rijgeometrie houdt je rechtop op het lage zadel en de middelhoge voetsteunen. Het dynamische chassis is ontwikkeld voor wendbaarheid en snelle handling. Dit houdt de motorfiets stabiel, maar hij voelt licht aan en is makkelijk te manoeuvreren.

De 43 mm telescopische voorvork en monoshock achtervering vergroten het vertrouwen van de rijder zonder aan comfort in te boeten. De 17-inch tubeless banden voor en achter en de wielbasis van 1440 mm maken de motorfiets uitzonderlijk stabiel en controleerbaar, maar tegelijkertijd erg soepel. Deze interactieve, responsieve rijdynamiek maakt de Guerrilla 450 ideaal voor drukke stadsstraten en snelle ritten op bochtige wegen. De balans tussen bruikbaarheid en prestaties is ideaal.

Rijmodi
De Guerrilla 450 zorgt voor een dynamische rijervaring die de rijder kan aanpassen aan zijn of haar stemming met behulp van het ultrasnel reagerende Engine Management System (EMS) en de elektronische gasklepregeling. Met de rijmodi Performance en Eco kan de rijder de gaskleprespons eenvoudig aanpassen aan de stemming en rijomstandigheden. Of je nu behendig door drukke stadsstraten manoeuvreert of vol gas door scherpe bochten en over open wegen scheurt, elke rit op deze motorfiets is plezieriger.

Klassiek en toch technologisch geavanceerd
De Guerrilla Dash en Flash varianten zijn uitgerust met het nieuwe Tripper Dash, een 4-inch infotainmentpaneel met een intuïtieve gebruikersinterface. Ondersteund door de RE-app, biedt het Tripper Dash functies zoals routeopname, muziekbediening, weersvoorspellingen en uitgebreide voertuiginformatie.

De Royal Enfield Guerrilla 450 is leverbaar in 4 kleuren

  • Brava Blue ( € 6.999,-)
  • Yellow Ribbon ( € 6.999,-)
  • Playa Black ( € 6.899,-)
  • Gold Dip ( € 6.899,-)
  • Smoke Silver ( € 6.899,-)


Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Guerrilla 450
Kleur Playa black, Smoke Silver en Gold dip
Segment Retro
Cilinderinhoud 452 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.599,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.899,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1906 - Indian Motorcycle® brengt de eerste Amerikaanse productie V-Twin uit na meerdere jaren van ontwikkeling en testen. 101 jaar later blijft de V-Twin het populairst in het cruiser-motorfiets segment. George Holden en Luis J. Mueller rijden een Indian Motorcycle® van San Francisco naar New York City in 31 probleemlose dagen en breken daarmee het bestaande record met meer dan 18 dagen. Een 1907 Indian Motorcycle® Twin wint de eerste Engelse 1000-mijl betrouwbaarheids rally.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

ADV 350
C 72
CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 HORNET SP
CB 1000 HORNET
CB 1000 R
CB 1000 S
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 200
CB 300 R
CB 350 F
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 HORNET
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R ECT
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1000 RR-R FIREBLADE ST
CBR 1000 RR-R FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CL 500
CMX 1100 REBEL T MT
CMX 1100 REBEL
CMX 500
CR 125
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ES
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125
CRF 250
CRF 300
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CTX 700
CX 500
DAX 125
EM 1 E
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
MONKEY Z 125
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NHX 110 LEAD
NRX 1800 RUNE
NSR 250 R
NSS 125 FORZA
NSS 125
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 500
NX 650 DOMINATOR
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 125 DAX
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
TRIKE
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
WW 125
WW 150
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 600
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XL 750 TRANSALP
XLV 650
XLV 750 R
XR 600 R
XRV 750 AFRICA TWIN
© 2000 - 2025 Motoroccasion