Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Grijs
Vermogen:
14 kW
Teller:
1.594 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Royal Enfield HNTR 350 (2023) – Slechts 1.573 km, als nieuw! Voorzien van een originele Royal Enfield Engine Guard en de eerste onderhoudsbeurt. Afkomstig van de eerste eigenaar. Fabrieksgarantie tot juli 2026. Klaar voor het seizoen!

Ben je op zoek naar een stijlvolle, betrouwbare en wendbare motorfiets die perfect is voor zowel stadsritten als landelijke tochten? Dan is deze Royal Enfield HNTR 350 uit 2023 precies wat je zoekt. Met slechts 1.573 kilometer op de teller verkeert deze motor in vrijwel nieuwstaat en biedt hij een unieke combinatie van retro charme en moderne technologie.

Specificaties & Kenmerken
• Model: Royal Enfield HNTR 350 (2023)
• Kilometerstand: 1.573 km
• Motor: 349cc lucht-/oliegekoelde eencilinder (J-platform)
• Vermogen: 20,2 pk bij 6.100 tpm
• Koppel: 27 Nm bij 4.000 tpm
• Versnellingen: 5-speed handgeschakeld
• Gewicht: ca. 181 kg rijklaar
• Zithoogte: 790 mm
• Tankinhoud: 13 liter
• Remmen: 300 mm schijf voor, 270 mm schijf achter, beide met ABS
• Wielen: 17” lichtmetalen velgen met tubeless banden
• Dashboard: Combinatie van analoge snelheidsmeter en digitaal display, voorbereid voor Tripper-navigatie

Waarom deze HNTR 350?
• Zo goed als nieuw: Met slechts 1.573 km is deze motor nauwelijks ingereden en klaar voor vele kilometers rijplezier.
• Stijlvol design: De HNTR 350 combineert klassieke esthetiek met moderne accenten, waardoor hij zowel tijdloos als eigentijds oogt.
• Wendbaarheid: Dankzij het compacte frame en de 17” wielen is deze motor uiterst geschikt voor stadsverkeer en smalle wegen.
• Comfort: De ergonomische zithouding en het comfortabele zadel maken zowel korte ritten als langere tochten aangenaam.
• Betrouwbaarheid: Royal Enfield staat bekend om zijn degelijke constructie en duurzame motoren, wat zorgt voor jarenlang zorgeloos rijplezier.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion