Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  INTERCEPTOR 650 - 2024

Garantie: Ja
62 Km
BARCELONA BLUE
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Mooie jonggebruikte Royal Enfield Interceptor 650 in de waanzinnige kleur Barcelona Blue. Deze ex-demo met maar liefst 44 km op de teller, is deze coole machine nog niet eens ingereden en klaar om alle mooie plekken van Nederland te ondekken. Dit facelift model van Interceptor wordt compleet geleverd met restfabrieks garantie van +/- 2.5 jaar en alle sleutels met boekjes. Op deze motor is de BTW ook aftrekbaar, dus dat kan zakelijk nog meer voordelen opleveren.

Easy got Back en dat zal veel echte liefhebbers als muziek in de oren klinken. De essentie van het klassieke motorrijden. Bochten, strak asfalt en zelfs de binnenstad is voor de Interceptor één grote speeltuin. Of je nu een beginnend of ervaren rijder bent, deze Royal Enfield zal geen moment vervelen. Zijn sportieve en toch ontspannen zithouding, eenvoudige bediening en levendige krachtbron zorgen voor een beleving die zijn weerga niet kent. De olie/ luchtgekoelde 648cc parallel twin (47pk, 52Nm) hangt in een door Harris Performance ontworpen frame en de Interceptor rolt op 18 inch gespaakte wielen. Uiteraard is Interceptor voorzien van een 2 kanaals ABS, brandstofinjectie en heeft men de beschikking over een 6 versnellingsbak.

Het Verhaal:

Het markeert de terugkeer van één van Royal Enfield’s meest geliefde klassieke motoren. Uit een tijd waarin het alleen maar ging om de Californische zon en het rijden op de golven en branding, de nieuwe Interceptor heeft nog steeds alle charme die er ooit een legende van maakte. Hier is het verhaal van zijn comeback.

Neem plaats en relax! De Interceptor straalt één en al veelzijdigheid en ontspanning uit door zijn rechtop zithouding. Het rijwielgedeelte is ontwikkeld voor een nauwkeurige en directe bediening en stuurt daardoor licht en wendbaar. De lichtmetalen wielen helpen het onafgeveerde gewicht te verlagen, wat het rijgedrag ten goede komt. In combinatie met de 18” wielen, slimme afmetingen en de vering is elke rit een soepele en wendbare rit.

Hoewel de krachtbron klassiek oogt en klinkt is het Royal Enfield’s meest vooruitstrevende motor ooit. Kenmerkend door de elegante look met minder onderdelen, minder gewicht, eenvoudiger onderhoud maar vooral ook schoner en zuiniger.

Ook geschikt voor het A2 rijbewijs.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion