Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN ABS - 2018

Garantie: Ja
28745 Km
Mat Zwart
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een nieuw door MVM geleverde Suzuki Burgman 400 met ABS voorzien zijn van diversen accessoires. Uitgevoerd met handvatverwaming voor meer comfort tijdens de koudere dagen en het Givi-Airflow windscherm die in de ideale stand af te stellen is. Bij de Burgman 400 is er een zadel ruimte waar zeker 2 helmen te plaatsen zijn en 2 Dashboard ruimtes om altijd iets mee te kunnen nemen. 

Aangeboden met 12 maanden garantie en rijklaar voor 5990,- Benieuwd geworden naar deze Suzuki Burgman 400 met ABS? Neem dan contact met ons op en kom de motor in het echt bekijken. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion