Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN ABS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
suzuki - an-400-burgman-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

Suzuki Burgman 400: veelzijdige maxiscooter met stijl en comfort.



Dankzij zijn LED-koplampen en strakke achterlichtunit is hij zowel praktisch als een echte blikvanger. Perfect voor dagelijkse ritten of lange toertochten, alleen of met passagier.

Het hoge rijcomfort wordt gegarandeerd door de toerruit en het zadel met instelbare rugsteun. Het stabiele, wendbare onderstel maakt elke rit een plezier. Met 42 liter opbergruimte onder het zadel en twee vakken in het voorpaneel, waarvan één met 12V-aansluiting, heb je altijd genoeg ruimte voor je spullen.

Inclusief 6 jaar garantie en mobiliteitsservice!

Leverbaar in: Zwart, Grijs en Mat zilver

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion