Nieuwsbrief:

SUZUKI  C 1500 B/T - 2014

Garantie: Ja
17915 Km
Zwart
suzuki - c-1500-b-t
suzuki - c-1500-b-t
suzuki - c-1500-b-t
suzuki - c-1500-b-t
suzuki - c-1500-b-t
suzuki - c-1500-b-t
suzuki - c-1500-b-t
suzuki - c-1500-b-t
suzuki - c-1500-b-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SUZUKI C 1500 B/T – Robuuste cruiser met luxe uitstraling

De Suzuki C 1500 B/T uit 2014 is een krachtige cruiser die zowel stijl als prestaties biedt. Aangedreven door een 1.462cc V-twin motor, levert deze motor indrukwekkend vermogen en koppel, waardoor je met gemak lange ritten maakt en krachtige acceleratie ervaart.
Met slechts 17.915 km op de teller is deze C 1500 B/T in uitstekende staat en klaar voor nieuwe avonturen. Het elegante design, de comfortabele zithouding en de uitgebreide uitrusting maken deze cruiser perfect voor lange ritten en ontspannen tochten. Dankzij het ABS-systeem rij je veilig en met vertrouwen, zelfs bij diverse rijomstandigheden.
Waarom de Suzuki C 1500 B/T?
De Suzuki C 1500 B/T is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een stoere cruiser met kracht, comfort en een luxe uitstraling.
  • Bouwjaar 2014
  • 1.462cc V-twin motor met krachtig vermogen
  • ABS voor extra veiligheid en stabiliteit
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • Elegant en robuust design met klassieke cruiser-uitstraling
Prijs: € 11.249,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en het comfort van de Suzuki C 1500 B/T!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.



 
  • 1e eigenaar





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion