Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1250 SA - 2007

Garantie: Ja
23979 Km
ROOD
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Ben je op zoek naar een krachtige, betrouwbare en comfortabele motor voor zowel dagelijks gebruik als lange toertochten? Dan is deze Suzuki GSF 1250 S Bandit precies wat je zoekt!

Specificaties:


Bouwjaar: 2007


Kilometerstand: 24.000 km


Motorinhoud: 1255 cc


Vermogen: ca. 98 pk


Type: Sport/tour – half kuip


Kleur: Rood

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion