Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 S BANDIT - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Zwart
Vermogen:
57 kW
Teller:
70.911 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden wordt deze suzuki GSF 600 S Bandit.
De motor heeft voor de verkoop een algehele technische check-up gehad een onderhoudsbeurt en 2 nieuwe banden + nieuwe ketting en tandwielen.

Prijs: €1990,-

Bouwjaar: 2003 
Km stand: 70911
Type motor: sport tour
Aantal cilinders: 4-lijn
Cilinderinhoud: 600
Aantal PK: 77
Aantal KW: 57
Gewicht rijklaar: 230KG
Tankinhoud: 20L
Versnellingen: 6
Toevoersysteem: carburateur
Koeling: olie
Kleur: zwart
Aantal eigenaren: 2
Origineel Nederlands: ja
Garantie: nee
Aantal sleutels: 

Accessoires:
Tankpad
nieuwe banden
nieuwe ketting en tandwielen

 

Alle aangeboden motoren staan geheel rijklaar. Hierdoor kan er tijdens de afspraak voor een bezichtiging ook een proefrit worden gemaakt en bij aankoop direct mee zonder wachttijd. Het is belangrijk om een geldig rijbewijs mee te nemen.

De advertenties van de aangeboden motoren zijn met zorg samengesteld, bij eventuele onjuistheden kunnen er geen rechten worden ontleend.

Sjoerdsma Motorcycles
Dekkershoek 119
2552 DD Den Haag

Tel / WhatsApp: 0614227849
E-mail: info@sjoerdsmamotorcycles.nl
Website: www.sjoerdsmamotorcycles.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Sjoerdsma Motorcycles
Dekkershoek 119
Den Haag
Plan de route
0614227849
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion