Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 S BANDIT ABS - 2005

Garantie: Ja
35349 Km
BLAUW
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005

Origineel Nederlands

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Al onze occasions gaan de weg op inclusief een afleveringsbeurt, controle op slijtagepunten en BOVAG garantie.
Al meer dan dertig jaar is Moto Rotterdam het juiste adres voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Zowel voor aankoop als voor onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn te vinden aan de Strickledeweg 110 in Rotterdam.

Officieel dealer van Ducati, Honda, Kawasaki en Royal Enfield.

Voor meer motoren zie onze website www.motorotterdam.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion