Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 S - 2008

Garantie: Ja
29990 Km
Zilver
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSf 650 Bandit S

Bouwjaar 2008

km stand 29990

Deze motor is de laatste jaren bij ons in onderhoud geweest  

Helemaal origineel
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion