Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 SA - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
57 kW
Teller:
21.460 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005
Garantie: 6 Maanden MCW
EU verantwoordelijke: B.V. Nimag Lange Dreef 12 4131 NH Vianen, NL 0186-607707 info@suzukimotoren.nl

Nette en leuke Suzuki GSF650SA. Motor is uit 2005 maar ziet er keurig uit voor zijn leeftijd. Ook geschikt voor de kleinere rijd(st)er want het is een vrij lage motorfiets. Ideaal om heerlijk mee te toeren.

Wordt geleverd met 6 maanden garantie.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Centrum West
Smederijstraat 2
Naaldwijk
Plan de route
0174-440771
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion