Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Blauw
Vermogen:
110 kW
Teller:
35.106 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette, goed onderhouden Suzuki GSX-R 750 en slechts 35.000 km o pde teller ! Wij bieden deze GSX-R 750 aan rijklaar en met 12 maanden garantie voor € 6.990

Extra's:

- Akrapovic uitlaat ( originele demper aanwezig)
- Mono kapje ( duo-zadel aanwezig)
- Suzuki GSXR zadel
- Getint scherm
- Korte kentekenplaathouder
- Velg striping
- Verstelbare rem-en koppelingshandle
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
Akrapovic Dempers, Comfort zadel, hendels, andere, Mono Kapje, Originele uitlaat, Rimstriping / velgband, Ruit in kleur, Sportuitlaat, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion