Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 ABS - 2021

Garantie: Nee
16092 Km
.
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 19 liter
Vrije hefhoogte: 81 cm
Referentienummer: 15679

Suzuki GSX-S1000 – 2021
16.092 km | Naked performance | Volledig uitgeruste

Krachtige naked bike met geavanceerde technologie en sportieve prestaties.

? 999cc viercilinder met 152 pk

? Bi-directionele quickshifter

? 3 rijmodi (A/B/C)

? 5-standen traction control

? ABS & Low RPM Assist

? LCD-dashboard

? KYB-voorvork & Brembo remmen

? Dunlop Roadsport 2-banden

? 19L tank voor lange ritten

? Comfortabele zithouding met breder stuur

Deze GSX-S1000 biedt een perfecte mix van kracht, controle en comfort. Ideaal voor zowel sportieve ritten als dagelijks gebruik.

?? Bezichtiging mogelijk – check onze website voor openingstijden
?? Interesse? Stuur een bericht of bel ons direct




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion