Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 ABS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLAUW METALLIC
Vermogen:
112 kW
Teller:
5.409 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Lengte: 212 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSX-S1000


- Kenteken: 85-MX-ZS
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 5409 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 112 kW / 153pk
- Ledig gewicht: 207 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 212 cm
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- LED achterlichten
- LED koplampen
- Metaalkleur

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- TCS


Motor is in nieuwstaat!!
fabrieksgarantie tot 04-2030

aangevuld met de exclusieve MotoGP™-kleurstelling.

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Boordcomputer, LED achterlichten, LED koplampen, Metaalkleur, TCS, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion