Nieuwsbrief:

SUZUKI  TL 1000 S - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
.
Vermogen:
72 kW
Teller:
38.292 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
suzuki - tl-1000-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

? Te koop: Suzuki TL 1000 S – Old-School Power met Stijl! ?

? Special Edition | Sport/Tour | Een echt kanon!

? Specificaties:

- ? Model: Suzuki TL 1000 S
- ?? Type: Sport / Tour
- ? Bouwjaar: 05-1998
- ? Kilometerstand: 38.292 km
- ? Vermogen: 72 kW / 98 pk
- ? Cilinderinhoud: 996 cc
- ? Aantal cilinders: 2
- ?? Brandstof: Benzine
- ?? Transmissie: Handgeschakeld
- ? BTW/Marge: Marge (BTW niet verrekenbaar voor ondernemers)

? Bijzonderheden:

? Super fraaie old-school TL 1000 S – Special Edition
? Alle slijtageonderdelen in topconditie
? Nieuwe banden voor optimale grip en veiligheid
? Loopt, remt en schakelt zoals het hoort – een écht rijdersbeest!
? Deze TL 1000 S is niet voor de poes – dit is een kanon op wielen!
? Voor de liefhebber van pure kracht, old-school looks en unieke rijervaring.
? Word jij de volgende eigenaar van deze zeldzame machine?

? Kom langs voor een bezichtiging en ervaar de TL zelf!

? Interesse? Neem direct contact op voor meer info of een proefrit.

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

LET OP! Omdat er niet altijd een verkoper aanwezig is dient u voor aanvang even te bellen of te mailen voor een afspraak of een eventuele proefrit.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Hoof Motoren
Aldebaranstraat 1
Spijkenisse
Plan de route
0181-626215
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion