Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW / WIT
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki schreef designgeschiedenis toen de DR-Z800-woestijnracer in 1988 met een opvallende vormgeving aan de start van de Parijs-Dakar Rally verscheen. Een van de meest opvallende designelementen was het radicale front met de prominente ‘snavel’. Met een nieuwe interpretatie van het ‘snavel’-design blijft de nieuwe V-STROM 1050 en 1050DE trouw aan dit erfgoed.

Suzuki’s uitgebreide range van de modernste elektronische systemen zorgt dat je de prestaties van je motor kunt optimaliseren, zoals het gloednieuwe Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S). Daarmee ben je op de V-STROM 1050DE zelfs tijdens de spannendste avonturen helemaal in controle. Het Bi-Ddirectional Quick Shift System helpt je om snel en trefzeker te schakelen zonder gebruik te hoeven maken van de koppelingshevel.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion