Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
YVB/YU1/JWN
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
suzuki - v-strom-650-xta
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki V-Strom 650XTA

Met een perfecte ergonomie, 650 cc V-twin en een extra ruige uitrusting is de V-Strom 650XTA – ook wel DL650X genoemd – een allroader die zich door niets en niemand laat weerhouden.

  • Perfecte ergonomie
  • Karakteristieke en levendige 650 cc V-twin
  • Fantastisch zitcomfort en perfecte windbescherming
  • Geavanceerde tractiecontrole en Easy-start
  • 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

Fantastisch zitcomfort en perfecte windbescherming

Met een fantastisch zitcomfort, een ruime actieradius en de perfecte windbescherming van het in drie standen instelbare windscherm komen de verste bestemmingen binnen bereik. De ruime veerwegen zorgen samen met het lage gewicht en de supersterke, tubeless spaakvelgen – die op de gele versie goudkleurig geanodiseerd zijn – dat je zonder problemen door kunt waar het asfalt ontbreekt. De handkappen beschermen je handen daarbij tegen zwiepende takken. Of gewoon tegen de kou, als je andersoortige, onherbergzame streken opzoekt. Dat neemt niet weg dat je de V-Strom 650XTA natuurlijk ook prima kunt gebruiken voor de dagelijkse woon-werktrip, een vakantietrip of een sportieve rit over de Hollandse dijken. Met de vriendelijke, 71 pk sterke V-Twin en het superwendbare rijwielgedeelte ligt rijplezier overal voor het oprapen!



 
  • Leuk dat u een advertentie van ons bekijkt! Heeft u interesse in dit product en wilt u er meer van weten? Dan kunt u natuurlijk altijd even met ons bellen op 038-4658058 maar een e-mail sturen mag natuurlijk ook. U bent altijd van harte welkom in onze winkel om eens goed naar de motor te komen kijken en bij echt serieuze interesse is een proefrit altijd mogelijk. Als dealer hebben wij een aantal verplichtingen en die komen wij altijd na, daar kun u op vertrouwen.


    Over ons:
    TT Motoren, opgericht in 1979 en uitgegroeid tot een begrip in de regio en ver daarbuiten. Dealer van Suzuki en Kawasaki, een winkeloppervlakte van 2000 m² waarvan een kledingshop van 700 m², voorzien van een moderne werkplaats, de grootste motorverhuurder van de regio én we hebben goede koffie! Combineer dit alles met personeel dat verstand van zaken heeft, klantvriendelijk is en passie heeft voor motoren. Dan krijg je een motorzaak zoals die behoort te zijn.

    Daarom dus TT Motoren!
    Deze advertentie is met de maximale zorg samengesteld, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
    Openingstijden
    Maandag:        09.00-18.00
    Dinsdag:          09:00-18.00
    Woensdag:      09:00-18.00
    Donderdag:     09.00-21.00
    Vrijdag:            09.00 –18.00
    Zaterdag:         09.00- 17.00
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion