Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2024

Garantie: Ja
6194 Km
.
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 235 x 98 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie tot: 27-03-2030

Zeer rijk uitgeruste Suzuki DL800 DE uit 2024 met maar 6100km.

Suzuki DL800 DE V-Strom Vol Optie! Bj 2024


- Kenteken: 60-MT-XJ
- Merk: Suzuki
- Model: All-Road
- Tellerstand: 6194 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 776 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 62 kW / 84pk
- Ledig gewicht: 223 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 235 cm
- Breedte: 98 cm
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 27-03-2030


Exterieur

- Koffers
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Quickshifter
- Sport uitlaat
- Valbeugel
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Two-tone parelmoerkleur
- Zijkoffers

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


? Suzuki DL800DE V Strom 
? 2024 Bj 
? 6191 Km 
? Nieuwstaat
? Garantie 5 Jaar 
? Bezorging aan huis mogelijk
? Tenaamstellen gratis 
? Proefrit mogelijk 
? Elke dag geopend op afspraak
? Inruil mogelijk 
 
? Geen onverwachte afleverkosten
? Volle tank benzine + afleverbeurt inbegrepen
? RDW erkend 
 
? Motorservice de Zeeuw
? Knibbelweg 73E5 
? 2761JC Zevenhuizen
? Motorservicedezeeuw@gmail.com
? 06 - 555 299 09 
? www.motorservicedezeeuw.nl 
 
? Volg ons op Instagram Motorservice_dezeeuw 
? Uw droommotor is dichterbij dan u denkt !

Motorservice De Zeeuw
Knibbelweg 73E-5
2761JC Zevenhuizen
06 55529909
motorservicedezeeuw@gmail.com



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Koffers, LED achterlichten, LED koplampen, Quickshifter, Sport uitlaat, Two-tone parelmoerkleur, Valbeugel, Windscherm, Zijkoffers, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorservice de Zeeuw
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion