Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Grijs
Vermogen:
74 kW
Teller:
47.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wie graag lange ritten maakt en op zoek is naar een betrouwbare reisgenoot, zit goed met deze Suzuki V-STROM DL 1000 uit 2018. Met 74 kW aan vermogen biedt hij ruim voldoende trekkracht voor snelwegen, bochtige binnenwegen of een volledig beladen vakantie.

Hij heeft 47.500 km gereden en voelt nog steeds stevig en gebalanceerd aan. Het rijklaar gewicht van 232 kg draagt bij aan een stabiel rijgedrag, ook met bagage of passagier.

De uitrusting is compleet en gericht op comfort en functionaliteit. Je vindt onder andere valbeugels, mistlampen en handkappen voor bescherming onder wisselende omstandigheden. Het verhoogde windscherm houdt de winddruk laag, terwijl de handvatverwarming zorgt dat je ook in de koudere maanden ontspannen blijft rijden.

Bagageruimte is er genoeg dankzij de topkoffer en zijkoffers, en de middenbok maakt onderhoud eenvoudig. De Arrow uitlaat voegt een sportieve noot toe aan het geheel, zonder te overdrijven.

Het digitale display geeft duidelijk alle benodigde info weer en met ABS en traction control heb je grip en vertrouwen op nat asfalt of onverhard terrein.

Deze V-STROM is niet de nieuwste in het rek, maar wel een bewezen alleskunner voor de rijder die kilometers wil maken zonder zorgen.
  • Wegens succes verlengd! Gedurende de maand oktober houden wij een verbouwingsopruiming! De aanbouw van ons nieuwe pand is in volle gang en daarom houden wij éémalig een verbouwingsuitverkoop op al onze occasions! 
    De getoonde prijzen zijn reeds aangepast!

    Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Valbeugels, Mistlampen, Topkoffer, Zijkoffers, Handkappen, Middenbok, Arrow uitlaat, Verhoogd windscherm, Handvatverwarming, Digitaal display, Traction control, ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion