Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2005

Garantie: Nee
72468 Km
Zwart
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop deze fantastische tourmotor Suzuki V-Strom DL650 van 2005 met 72468 km op de klok.
De Suzuki V-Strom 650 is een veelzijdige motorfiets, bekend om zijn comfort en betrouwbaarheid, en is geschikt voor zowel lange afstand ritten als dagelijks gebruik. Met een krachtige V-twin motor en een ergonomische rijpositie biedt de V-Strom een aangename rijervaring. De motor is ook relatief gemakkelijk te hanteren, waardoor hij geschikt is voor zowel ervaren als beginnende motorrijders. De motor wordt geleverd incl:
  • GIVI topkoffer
  • Motortassen links en rechts
  • Handvatverwarming
  • Carterpan bescherming
  • Valbeugels
 
  • Comfort:
    De V-Strom 650 is uitgerust met een comfortabel zadel en een goede windbescherming, wat zorgt voor een aangename rijervaring, zelfs op lange afstanden. 
  • Betrouwbaarheid:
    De motor is bekend om zijn betrouwbaarheid en duurzaamheid, wat een geruststellend gevoel geeft, volgens MotoPlus. 
  • Veelzijdigheid:
    De V-Strom is geschikt voor een breed scala aan rijomstandigheden, van lange afstanden op de snelweg tot bochtige wegen en zelfs off-road. 
  • Gemakkelijk te hanteren:
    De V-Strom is relatief licht en gemakkelijk te manoeuvreren, waardoor hij geschikt is voor zowel ervaren als minder ervaren rijders. 
  • Goede prestaties:
    De motor levert voldoende vermogen voor dagelijks gebruik en is ook in staat om snelle passages en bochten te hanteren. 

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
FH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 1983 - In 1983 wordt de Z 750 geďntroduceerd, Kawasaki's eerste turbo-charged supersport motoren. De GPZ 900 R wordt ook losgelaten op de wereld in Monterey, California tijdens een persintroductie en een testrit sessie. De eerste Ninja-benaming wordt toegevoegd om de Amerikaanse markt te veroveren. De GPZ 900 wordt een erg populaire motorfiets. Logisch eigenlijk. Om in 1983 rond te scheuren met een max van 250 km/h is toch een niet geringe prestatie. Deze zestien-klepper vier cilinder verdient in veel gerenommeerde motorfietsbladen de benaming -motorfiets van het jaar-.
© 2000 - 2025 Motoroccasion