Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 800 VOLUSIA - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
.
Vermogen:
39 kW
Teller:
25.347 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Te koop: Suzuki VL 800 Intruder Volusia LC – Chopper in bijna nieuwstaat!

? Bouwjaar: 07 / 2006
? Kilometerstand: Slechts 25.347 KM
?? Transmissie: Handgeschakeld
?? Type motor: Chopper
? Staat: In bijna nieuwstaat

Ben jij op zoek naar een stijlvolle en betrouwbare chopper met karakter?

Dan is deze Suzuki VL 800 Intruder Volusia LC dé motor voor jou!

Deze prachtige cruiser is afkomstig uit juli 2006, heeft een lage kilometerstand van slechts 25.347 km, en verkeert in uitmuntende staat – zowel technisch als optisch.

De motor is altijd keurig onderhouden, rijdt soepel en is klaar voor vele zorgeloze kilometers.

Highlights:

- Klassieke Amerikaanse cruiser-look met moderne Japanse techniek
- Comfortabele zithouding, ideaal voor zowel korte ritten als lange toertochten
- Krachtige en soepele 805cc V-twin motor
- Volledig origineel en schadevrij
- Strak schakelende 5-versnellingsbak
- Mooie chroomaccenten en diepe zwarte lak in topconditie

Of je nu op zoek bent naar een motor om mee te toeren of eentje om je garage mee te sieren: deze VL 800 Intruder Volusia LC is een echte blikvanger.

? Bezichtiging op afspraak mogelijk. Proefrit in overleg.

? Interesse? Neem snel contact op voor meer informatie of om een bezichtiging in te plannen!

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

LET OP! Omdat er niet altijd een verkoper aanwezig is dient u voor aanvang even te bellen of te mailen voor een afspraak of een eventuele proefrit.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Hoof Motoren
Aldebaranstraat 1
Spijkenisse
Plan de route
0181-626215
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion