Nieuwsbrief:

SUZUKI  VS 800 INTRUDER - 1995

Bouwjaar:
1995
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
42.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - vs-800-intruder
suzuki - vs-800-intruder
suzuki - vs-800-intruder
suzuki - vs-800-intruder
suzuki - vs-800-intruder
suzuki - vs-800-intruder
suzuki - vs-800-intruder
suzuki - vs-800-intruder
suzuki - vs-800-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki VS800 Intruder 1995 Zwart 42.500Km
Inruiler op leeftijd - Mag zo mee voor 1.900 euro

For export - We make export documents !!

Voor vragen over dit product … Graag even bellen
Eén telefoontje geeft meer info dan vele E-mails
Op mail en biedingen wordt helaas niet gereageerd

HUYBERS MOTOREN
- Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Uw leverancier voor Yamaha, Suzuki, Kawasaki en Honda
Inkoop, verkoop en verhuur van mooie Japanse motoren !!
.
Nieuw voordeel en mooi gebruikt - Altijd 100 tot 150 stuks.
Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. Ook voor
Motorverhuur, Onderhoud, Reparatie, Service and Parts. 
Ruime gesorteerd onderdelen magazijn met voordeel prijzen
Grote motorkleding OUTLET en motorhelmen aanbiedingen 
.
Ook voor uw ACCU en MOTORBANDEN met actie voordeel
Absoluut NERGENS GOEDKOPER !! Zie onze website
Tas & Koffer systemen, Ketting set en Uitlaat voordeel !!
.
Dagje weg ? Weekendje er tussen uit ? Of lekkere vakantie?
Ook het adres voor het huren van een mooie motor !!
Naked-Sport, Custom-Cruiser, Adventure en Touring modellen
.
HUYBERS MOTOREN - Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Europalaan 91, 5481JD Schijndel Tel 073-5477770
Centraal in Brabant tussen Eindhoven-Den Bosch-Uden/Veghel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huybers Motoren
Europalaan 91
Schijndel
Plan de route
073-5477770
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion