Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 100 C - 2013

Garantie: Ja
28882 Km
WIT
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
triumph - bonneville-t-100-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2013
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Ben je ook weg van dit stijlicoon?
Geboren als Bonneville T100 en nu
getransformeerd in een moderne cafe
racer, o.a. voorzien van een
bijzonder mooi en diep klinkende
Arrow 2-in-1 uitlaat, lage clip ons
en een geminimaliseerde
kentekenplaathouder. Wij leveren deze
motor met 3 maanden Garantie

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1999 - In 1995 kocht de De Tomaso Group de investeringsbank Finprogetti. Finprogetti benoemde Arnolfo Sacchi tot algemeen directeur, maar in 1997 werd hij vervangen door Oscar Cecchinato, die eerder bij Aprilia had gewerkt. Er ontstond een strijd tussen Ducati en Aprilia om Moto Guzzi over te nemen en zelfs KTM werd genoemd. In het voorjaar van 1999 werd de voormalige directeur van Ducati/Cagiva, Mario Scandellari, directeur van Moto Guzzi.
© 2000 - 2025 Motoroccasion