Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE R - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Zwart
Vermogen:
78 kW
Teller:
18.956 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - speed-triple-r
triumph - speed-triple-r
triumph - speed-triple-r
triumph - speed-triple-r
triumph - speed-triple-r
triumph - speed-triple-r
triumph - speed-triple-r
triumph - speed-triple-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Speed Triple R – 2013 – Slechts 18.956 km – Complete historie 

Ben je op zoek naar pure kracht, precisie en karakter? Deze Triumph Speed Triple R uit 2013 is in topconditie, met volledige onderhoudshistorie en slechts 18.956 km op de teller. Een échte naked sportmachine met een rauw randje, perfect voor de liefhebber!

Belangrijkste kenmerken:
    •    Bouwjaar: 2013
    •    Kilometerstand: 18.956 km
    •    Complete onderhoudshistorie aanwezig

ðŸâ€Â§ Accessoires & extra’s:
    •    Arrow slip-on demper (E-keur) – prachtig geluid, legaal op de weg
    •    R&G kentekenplaathouder – strak en sportief uiterlijk
    •    Carbon tankcover
    •    Carbon zijdelen
    •    Carbon voorspatbord zijschilden
    •    Triumph bar-end spiegels – sportieve look & beter zicht
    •    Triumph CNC remvloeistof reservoires – premium afwerking
    •    Triumph rear axle protectors – extra bescherming

Waarom deze Speed Triple R?
De R-versie is lichter, stijver en scherper dan de standaard Speed Triple. Met hoogwaardige Ohlins vering, Brembo-remmen en een iconische driecilinder met karakter, levert hij zowel adrenaline als comfort.

Klaar voor de weg – geen werk, alleen genieten
  • Inruil is mogelijk*.

    Proefrit is mogelijk naar overeenstemming.

    Wilt u een motor bezichtigen of een proefrit maken?
    Geen probleem! Bel of mail ons voor een afspraak.

    06- 205 08 505 / info@vdh-motoren.nl


    *In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren*
    *Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties
    *Complexe diagnose en reparaties
    *Opbouwen van accessoires en complexe componenten
    *Schade afhandeling en reparaties
    *Uitgebreide financierings opties*
    *Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    *10 dagen gratis All Riskverzekering**
    *Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Kijk voor nog meer zeer nette occasions op www.vdhmotoren.nl 
    VDH Motoren
    Industrieweg 23
    6651KR Druten
    06-20508505


    Volg ons ook op:
    Instagram    : @vdhmotoren
    Facebook    : @vdhmotoren

    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
VDH Motoren
Industrieweg 21 A
Druten
Plan de route
06 20508505
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion