Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT PRO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Deze motor is uit voorraad leverbaar!
De Triumph Tiger 1200 GT PRO is de
ultieme adventure motorfiets voor op
en naast de weg. De Tiger 1200 is
uitgerust met het volledig nieuwe en
oersterke 1160cc T-Plane driecilinder
motorblok welke 150 PK en 130 Nm aan
koppel levert. Dit motorblok levert
over het hele toerenbereik een immens
hoog koppel, zakt niet in en is van
onderuit perfect te doseren. De
aandrijving wordt via een cardan
verzorgd. De GT Pro uitvoering heeft
een zeer uitgebreid optiepakket
standaard aan boord en dat bestaat
o.a. uit geoptimaliseerde bochten-ABS
en TCS, cruise control,
versnellingsindicator, diverse
rijmodi, 7" full-colour TFT scherm,
Full-LED verlichting incl DRL en
mistlampen, verlichte schakelaars,
Bluetooth Connectivity system,
Quickshifter, volledig elektronisch
instelbare en afgeregelde voor- en
achtervering met 20 cm veerwegen,
Brembo Stylema remmerij, verwarmde
handgrepen, middenbok, handkappen en
een verstelbare ruit. De motor heeft
een rijklaargewicht van slechts 245
Kg, dit is inclusief volle 20 liter
benzinetank. Elke nieuwe Triumph wordt
geleverd inclusief 2 jaar
fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse koffersets en
bagagesystemen, zadelverwarming voor
en achter, bandenspanning sensoren,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion