Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 XRT - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
ROOD
Vermogen:
Teller:
35.853 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
triumph - tiger-1200-xrt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019
Garantie: Afl pakket meerprijs

Prachtige Tiger 1200 XRT uit 2019 en is rijk uitgerust in opties, deze is afkomstig van de eerste eigenaar en is een orgineel Nederlandse motorfiets.

- 3 Delig trekker outback Triumph koffers
- Rugsteun passagier
- Zadel verwarming
- Handvatverwarming
- XRT uitvoering
- Mistlampen
- Valbeugels
- Arrow sportdemper
- Elektronische vering
- WP vering
- Cruise control
- Led verlichting
- Tankpad

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion