Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY - 2020

28884 Km
Mat Kaki
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Tiger Rally ( BTW Motor ) 

De Tiger 900 Rally combineert een klassebepalend chassis, verbeterde geavanceerde rijdergerichte technologie en een geheel agressievere stijl om avontuurlijk te rijden waar u maar wilt.

Met een sterker 900 cc driecilinder blok voor betere prestaties, vermogen en koppel, vertegenwoodigt de Rally een enorme stap voorwaarts in mogelijkheden voor een adventure motorfiets.


Ongelooflijk veelzijdig de perfect allrounder met spannend sportief en sterk 900 cc driecilinder blok

Incl.

* Topkoffer + rek 

* Zijkoffers

* Valbeugelset

* 7"TFT display

* Handkappen

* Cruisecontrol

* Led verstralers

* Instelbare v+a vering

* Handvat verwarming

* Verschillende rijmodi

* In hoogte verstelbare ruit

* Gps beugel 

* Telefoonhouder 

* Enz enz ............


Dealer onderhouden

Recent beurt met nieuwe banden & kettingset gehad

Boekjes sleutel alles compleet

Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 888 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 28.000
Kleur: Mat Khaki
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Handvat verwarming, Kofferset, Mistlampen / Verstralers , Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion