Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER EXPLORER XRX LOW - 2017

Garantie: Ja
15137 Km
Blauw
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
triumph - tiger-explorer-xrx-low
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden:

Een prachtig mooie Triumph Explorer 1200 XRX Low. De motor is gebouwd in 2017 en heeft 15137 km op de teller staan.

Laat dan die GS 1200 staan, en koop een Explorer! Echt een fantastische motor om mee re rijden, geroemd om zijn motorblok. Koppel en topvermogen worden prachtig met elkaar gecombineerd. Een ideale combinatie motor! Flink 3 cilinder 1200 cc blok, met veel vermogen en een hoog koppel. De zitpositie van de Triumph is lekker tour en zeer comfortabel. Daarnaast heeft dit model goede vering, hele goede remmen en een heel erg strak uiterlijk.

Opties:

  • ABS.
  • Elektronische vering.
  • Low variant; geschikt voor kleinere bestuurders.
  • Driedelige kofferset.
  • Handvat verwarming.
  • Instelbare rijmodus.
  • Cruise control.
  • Mistlampen.
  • Scorpion sportuitlaat.
  • Staat op splinternieuwe banden.

Prijs : 13500.- of 265.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)

Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom word iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.

Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.

Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:

Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.

Met vriendelijke groet,

Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum . Tel : 035-6210343 .
www.rouvoetmotoren.nl info@rouvoetmotoren.nl

 

  • Disclaimer: Wij doen ons best om onze teksten zo correct mogelijk weer te geven aan onze klanten. Eventuele schrijffouten zijn onder voorbehoud en U kunt geen rechten ontleden uit fouten in onze verkoopteksten.  
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion