Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 1 - 2010

Garantie: Ja
28764 Km
Grijs
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
yamaha - fz-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha FZ1 in werkelijk absolute nieuwstaat ! Compleet met onderhoudshistorie / Facturen en is verder voorzien van de volgende optielijst:
- Sc -Project uitlaatdemper
- Korte kentekenplaathouder
- Led smoke achterlicht met geintegreerde knipperlichten
- Verstelbare rem -en koppelingshendel
- Belly pan
- LSL valdoppen
- Led knipperlichten voor
- Bar -end spiegels
 
  • WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT

    De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!

    wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.

    Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE

    Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een  kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.

    Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !

    Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

    OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !

    Motorhuisbrabant
    Lannerstraat 9
    5011 ET Tilburg

    www.motorhuisbrabant
    info@motorhuisbrabant.nl

    013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u

    BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion