Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Direct uit voorraad leverbaar bij Officieel Yamaha Dealer Motorstore Uithoorn!

De Yamaha MT-09 SP tilt de Hyper Naked-ervaring naar een hoger niveau met exclusieve specificaties en premium technologie. Aangedreven door het krachtige 890 cc EU5+ CP3-motorblok levert de SP een explosief koppel en opwindende prestaties, met circuitgerichte rijmodi die aanpasbaar zijn aan elke situatie. De volledig instelbare Öhlins-achterschokdemper en de 41 mm KYB goudgekleurde voorvork met DLC-coating zorgen voor ultieme precisie en verfijning in het rijgedrag.

Uitgerust met Brembo Stylema-remklauwen voor ongeëvenaarde remcontrole en een op de R1M geïnspireerd ontwerp met premium details zoals een geborstelde aluminium achterbrug, straalt de MT-09 SP pure klasse uit. Met het nieuwe smartkey-systeem en technologie van topklasse is dit dé Hyper Naked voor de ultieme rijervaring.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion