Nieuwsbrief:

YAMAHA  SR 400 - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
16.550 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Retro-uitstraling en gecombineerde klassieke stijl met moderne techniek. Uit de tijd van.... toen geluk nog heel gewoon was.

De Yamaha SR 400 is een klassiek ogende motorfiets met een 399cc, luchtgekoelde eencilinder viertaktmotor met brandstofinjectie.

Lichtgewicht motortje

A2 geschikt

Incl. grote beurt

Aanvullende Informatie:

Fabrikant: Yamaha
Bouwjaar: 2016
Cilinderinhoud: 399 cc 1-cil
Kilometerstand: 16.550
Kleur: Grey
Afleverkosten/Garantie : 250.-
Garantie: 3 maanden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
JdK Motoren
Karreveld 57
Koudekerke
Plan de route
0118-551101
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion