Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RAID - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Zwart
Vermogen:
54 kW
Teller:
1.299 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

YAMAHA TENERE 700 WORLD RAID  in de duurste 2025 uitvoering Mistral Grey /  Black Anodized KYB

Deze in perfecte staat verkerende Yamaha Tenere World Raid van een jaar oud en met maar 1299 kilometer op de teller en nog 3 jaar resterende fabrieksgarantie. Deze World Raid is een origineel Nederlandse en schadevrije motorfiets (nieuw geleverd door Van Meel motoren in augustus 2024) die wij van de eerste eigenaar hebben overgenomen. 

Deze motor is voorzien van tal van exlusieve dure opties en uiteraard zitten de originele onbeschadigde onderdelen erbij: 

- MIVV high mount systeem. 
- Camel ADV "The Fix" rempedaal
- Handvatverwarming.
- Camel ADV one finger clutch 
- AXP beschermplaat 
- GYTR bredere voetsteunen.
- Barkbusters handkappen. 

Prijs is all-in en vast, dus inclusief aflevering. 

Beyond the Next Horizon.

De dubbele brandstoftanks met een grote capaciteit van 23 liter bieden een actieradius van wel 500 kilometer. Je kunt nu lange tochten door de wildernis maken zonder dat je benzine opraakt. Het 5-inch TFT-kleurenscherm met smartphone-connectiviteit toont alle inkomende tekst- en oproepmeldingen, zodat je overal en altijd op de hoogte bent, en in contact blijft.

Exclusieve kenmerken zijn onder meer een Öhlins-stuurdemper en een volledig instelbare voor- en achterwielophanging met lange veerweg die is ontworpen om zwaar offroad-terrein aan te kunnen. Het ABS-systeem met 3 standen geeft vertrouwen in alle omstandigheden. Het enige wat deze motor mist, is een bestuurder zoals jij: met de moed om uit je comfortzone te halen en veel verder te gaan dan de volgende horizon.



 
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, Handvat verwarming, Originele uitlaat, Sportuitlaat, Stuurdempers, Voorvorkbeschermers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Rally-Motor
Edisonlaan 18B
Weert
Plan de route
0475786450
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion