Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX 560 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
CERAMIC GREY
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De TMAX Tech MAX is Yamaha's eersteklas sportscooter met een grote capaciteit en alle kenmerken van de TMAX plus meer, waardoor het een ideale keuze is voor rijders die op zoek zijn naar het ultieme multifunctionele high-performance model. Deze iconische machine is uitgerust met dynamische nieuwe dubbele koplampen en een gestroomlijnder kuipwerk aan de voorkant. Het biedt een ongeëvenaarde rijervaring.
Zijn krachtige 560cc EURO5+ motor en verfijnde automatische transmissie maken dit Yamaha's snelste en soepelste sportscooter. Het motorfietstype aluminium chassis en de instelbare vering zorgen voor een nauwkeurig rijgedrag. En voor ultiem comfort wordt de TMAX Tech MAX geleverd met een luxe verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm.
Voor de hoogste mate van beheersbaarheid profiteert de TMAX Tech MAX van de beste elektronische rijhulpsystemen in zijn klasse, waaronder een nieuw Brake Control-systeem, evenals cruisecontrol, tractioncontrol en D-MODE met 2 posities. En het verbonden 7-inch dashboard beschikt over gratis Garmin-navigatie* om je de beste routes te geven voor woon-werkverkeer, vrije tijd en toertochten. (*Volledige kaart Garmin Navigatie is gratis beschikbaar voor in aanmerking komende TMAX modellen, maar wordt niet in alle landen aangeboden. Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar. )
Overzicht:
- Elektrisch verstelbaar windscherm
- Handvat- en zadelverwarming
- Rijhulpmiddelen
- 560 cc EURO5+-conform motorblok
- Verfijnde carrosserie en koplamp
- 7-inch TFT-scherm met Garmin navigatie
- Verbeterde connectiviteit
- Doordachte ergonomie
- Bewerkte wielen
- Lichtgewicht aluminium frame
- Grote opbergruimte

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. Als dealer bieden wij jou de YOU diensten van Yamaha aan. Onze service in combinatie met het aanbod van YOU diensten zorgen er voor dat het kopen is van een Yamaha product het begin is van een langdurige relatie. Deze motor is inclusief;
- YOU motor warranty, 5 jaar volledige fabrieksgarantie*
- YOU motor road assistance, 5 jaar Mobiliteitsservice
- YOU motor finance
- YOU motor insurance, 10dgn gratis allrisk
- Volledige ondersteuning bij de keuze uit alle Yamaha accessoires
- Aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen
- Wij hebben van de meeste modellen een demo, een testrit hierop is uiteraard mogelijk. Wel het verzoek om even te bellen voor een afspraak.
* tot 100.000 km, met uitzondering van eBikes

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TopMoto Apeldoorn
Molenstraat 153
Apeldoorn
Plan de route
055-3574488
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion