Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 - 2020

8200 Km
Phantom Blue
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende Yamaha Tracer 7 ABS in de prachtige Phantom Blue kleur! De Yamaha staat momenteel op vol vermogen maar is ook op 35kw voor de A2 rijder leverbaar tegen een kleine meerprijs.

De Yamaha is voorzien van:
  • ABS systeem
  • Klein verstelbaar smoke ruitje
  • Bobbins
  • Radiator cover
  • Korte kentekenplaathouder
  • Handkappen
  • Stalen dwarsventielen
  • Gear indicator
  • Voorvering instelbaar
  • Achterveer instelbaar
  • LCD display
  • Comfort handvaten
  • Yamaha certificaat
  • 3 sleutels + codekaartje
  • Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig
Met zijn opwindende karakter en veel attitude zorgt de TRACER 7 gegarandeerd voor een adrenalinestoot tijdens het rijden. Na het werk of in het weekend, deze dynamische Sport Tourer is klaar om u in vervoering te brengen met zijn uitstekende prestaties en lichte wendbaarheid.

De Yamaha wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt + 2 nieuwe banden
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €195,-
6 maanden garantie €395,-
12 maanden garantie €595,-

De Yamaha komt uit 2020 en heeft 8.200 km gereden. De motor verkeert in uiterst goede staat! De motor is ook op 35kw voor de A2 rijder leverbaar tegen een meerprijs van €600,- (ook op papier) of €250,- (d.m.v. vermogensuitdraai).

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: MT 09 Tracer 900 MT 07 MT 10 SP 03 Tracer 900 Tracer 700 A2 A 2 35 KW Tracer 9
Opties en Accessoires:
ABS systeem
Klein verstelbaar smoke ruitje
Bobbins
Radiator cover
Korte kentekenplaathouder
Handkappen
Stalen dwarsventielen
Gear indicator
Voorvering instelbaar
Achterveer instelbaar
LCD display
Comfort handvaten
Yamaha certificaat
3 sleutels + codekaartje
Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion